Hanki uusia asiakkuuksia ja tiivistä yhteistyötä pääomasijoittajien kanssa

Zapflow-alustan kautta pääomasijoittajat ja näiden omistamat yhtiöt ottavat suoraan yhteyttä palveluntarjoajaan, jonka palveluita he tarvitsevat. Kaikki yhteydenpito tarjouspyynnöstä projektinhallintaan onnistuu saman alustan alla.


  • Mikä Zapflow?

    Zapflow-alusta mahdollistaa pääomasijoittajalle koko sijoitustoiminnan hallinnan yhdellä alustalla. Sen avulla pääomasijoittaja voi tehostaa keskeisimpiä prosessejaan. 


    Alustalla hallitaan esimerkiksi kohdeyhtiöiden kartoittaminen, rahoituskierrosten läpivienti ja portfolioyhtiöiden raportoinnit. Zapflow tuo yhteen sijoittajat, sijoitustiimit, heidän portfolioyhtiönsä sekä alan johtavat palveluntarjoajat.

Zapflow-alustan hyödyt:

  • Yhteistyön tiivistyminen suoraan operatiivisella alustalla
  • Palveluntarjoaja pääsee suoraan mukaan caseen ostopäätöksen hetkellä
  • Oikea tarve kohtaa palvelun
  • Myyntikustannukset laskevat
  • Asiakkaat ottavat yhteyttä suoraan oikeaan palveluntarjoajan asiantuntijaan, jolloin tarjouspyyntöihin voidaan reagoida nopeasti
  • Takaa korkean laatumielikuvan
  • Markkina-analytiikka
service-hub

Zapflow-alustan toiminta

Pääomasijoittajien sijoitustiimit käyttävät Zapflow-alustaa sijoitusprosessien hallintaan ja kohdeyhtiöiden kehittämiseen pitkäjänteisesti. Molemmista tapauksissa heillä on toistuvia tarpeita käyttää asiantuntijoiden palveluita esimerkiksi due dilligence- ja exit-prosesseissa, strategisissa kehityshankkeissa, yhtiöiden arvonmäärityksessä, lakiasioissa tai rekrytoinneissa.

Zapflow tuo käyttäjälleen ajankohtaiseen tarpeeseen sopivia palveluita ja palveluntarjoajia. Näin sijoittajat voivat pyytää yhteydenottoa sinulta juuri silloin, kun asia on ajankohtainen. Tarjouspyynnöt ja tarjoukset sekä näiden vertailu onnistuvat kätevästi alustalla. Lisäksi kaikkia palveluntarjoajia voi selata ja vertailla niin sanotussa Service Hubissa.

Miksi lähteä mukaan?

Zapflow-alustan avulla pääset palveluntarjoajana mukaan transaktioihin siinä hetkessä, kun ostopäätöstä tehdään ja palvelua tarvitaan. Alustan kautta kiinnostavat asiakkaat, kuten pääomasijoittajat ja kohdeyhtiöt, ottavat suoraan yhteyttä palveluntarjoajaan, jonka palveluita he tarvitsevat kyseisessä hetkessä. Yhteydenotot kohdistetaan suoraan oikealle tekijälle henkilötasolla, jolloin säästyy niin asiakkaan kuin palveluntarjoajankin aikaa ja myyntikustannuksia.

Zapflow-alustan kautta potentiaaliset asiakkaat voivat etsiä joko sopivaa palveluntarjoajaa ajankohtaiseen tarpeeseensa tai selata palveluntarjoajia Service Hubin kautta. Palveluntarjoajana näet omilta sivuiltasi suoraan vastaanotetut tarjouspyynnöt sekä sivujen näyttökerrat sekä muuta markkinaan liittyvää statistiikkaa, jonka perusteella pystyt kehittämään palveluvalikoimaa.

Zapflow-alustalle pääsevät mukaan ainoastaan huolella valitut palveluntarjoajat, jotta asiakkaat tietävät aina saavansa parasta mahdollista palvelua. Palveluiden tarjoaminen alustalla takaa korkean laatumielikuvan.

Tiiviimpi ja tehokkaampi yhteistyö sijoitustiimien kanssa

Zapflow-alustan palveluntarjoajat saavat vieraskäyttäjinä käyttöoikeuden tarpeellisiin tietoihin. Näin yhteistyö asiakkaiden kanssa onnistuu suoraan samalla alustalla, ja kaikki oleellinen tieto jää alustalle talteen. Työskentely helpottuu ja yhteistyö tiivistyy, kun tarvittavat tiedot ja raportit löytyvät kaikki samalta alustalta.