-
Mikä Zapflow?
Zapflow mahdollistaa pääomasijoittajalle koko sijoitustoiminnan hallinnan yhdellä alustalla. Sen avulla pääomasijoittaja voi tehostaa keskeisimpiä prosessejaan.
Alustalla hallitaan esimerkiksi kohdeyhtiöiden kartoittaminen, rahoituskierrosten läpivienti ja portfolioyhtiöiden raportoinnit. Zapflow tuo yhteen sijoittajat, sijoitustiimit, heidän portfolioyhtiönsä sekä alan johtavat palveluntarjoajat.
Systematisoi sijoitustesi hallintaa ja tehosta raportointia
Sijoitustiiminä (PE, VC, FO, CVC, enkelisijoittajat) saat Zaplow-alustasta järjestelmällisen ja tehokkaan työkalun toimintasi pyörittämiseen aina varainhankinnasta sijoitusten hallintaan ja exitiin. Alustalta löydät myös eri prosessin vaiheissa tarvitsemasi asiantuntijakumppanit.
Zapflow-alustan hyödyt:
- Kaikki tarvittavat tiedot yhdessä paikassa
- Sijoittajien tarpeisiin luotu CRM, jossa tiedonhallinta, -syöttäminen ja -rikastaminen on tehty mahdollisimman helpoksi
- Kaikki operatiiviset vaiheet samalla alustalla aina varainhankinnasta exitiin
- Yhteistyö kaikkien sidosryhmien kanssa helpottuu
- Käytettävissä missä vain, myös mobiilissa
- Alusta yhdistää sijoittajat ja palveluntarjoajat, ja etsii oikeat asiantuntijat vastaamaan tarpeisiin

Sijoitusprosessin hallintaan helpotusta
Zapflow-alustan tarjoamat toiminnallisuudet on suunniteltu vastaamaan sijoitustiimien arjessa kohtaamia käytännön haasteita, kuten hankevirran kokonaisvaltaista hallitsemista, tiedon keräämistä ja jäsentämistä sekä sisäistä ja ulkoista raportointia.
Zapflow-alusta on toteutettu sijoittajan näkökulmasta. Raportointi, tiedonvaihto tiimin sisällä sekä sidosryhmien riippuvuussuhteet löytyvät kaikki samalta alustalta. Alusta on kaikkien tiimin jäsenten käytettävissä, ja sieltä löytyy kaikki oleellinen tieto esimerkiksi yritysten avainhenkilöistä ja käytetyistä palveluntarjoajista.
Tiiviimpi ja tehokkaampi yhteistyö konsulttien kanssa
Projektin mahdollisille vieraskäyttäjille, kuten konsulteille, on mahdollista antaa rajattu käyttöoikeus tarpeellisiin tietoihin. Yhteistyö vieraskäyttäjien kanssa onnistuu suoraan samalla alustalla, ja kaikki sijoittajille oleellinen data jää Zapflow-alustaan talteen.
Kun tarvittavat tiedot ja raportit löytyvät kaikki samasta paikasta, on tiimisi digitaalinen etätyöskentely helpompaa. Pienemmällä työmäärällä saadaan aikaan enemmän. Tämä auttaa yhtiötäsi tekemään tehokkaammin parempia sijoituspäätöksiä.
Tarvitsemasi asiantuntijakumppanit samalta alustalta
Zapflow-alusta edesauttaa ja tehostaa päivittäistä yhteistyötäsi asiantuntijakumppanien kanssa sekä transaktioiden että kohdeyhtiöiden kehittämisen osalta.
Alusta auttaa myös löytämään tehokkaasti oikeat palveluntarjoajat kuhunkin prosessin vaiheeseen. Olipa kyseessä esimerkiksi tietyn maan lainsäädäntöön, henkilöstöpalveluihin tai tilintarkastukseen liittyvä tarve, ehdottaa alusta juuri näihin osa-alueisiin erikoistuneita ammattilaisia tarkasti valittujen palveluntarjoajien joukosta. Alustalla pääset tutustumaan palvelua tarjoaviin asiantuntijoihin, ja lähettämään tarjouspyynnön suoraan oikealle henkilölle. Yhteistyö kaikkien sidosryhmien kanssa helpottuu, kun operatiiviset vaiheet voidaan toteuttaa yhdessä saman alustan alla.