Tietosuojakäytäntö

Päivitetty: 22.9.2022

 

Kiitos mielenkiinnostasi Zapflowta ("Zapflow" tai "me"), verkkosivustoamme osoitteessa https://www.zapflow.com ("Sivusto") ja kaikkia siihen liittyviä sivustoja, ladattavia ohjelmistoja ja muita tarjoamiamme palveluita kohtaan.

Tietosuojakäytännössämme kuvaamme, kuinka käyttämme sinulta keräämiämme henkilötietoja, kun käytät verkkosivustoamme tai tarjoamiamme palveluita.

 

Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia henkilöryhmiä:

  • Asiakkaat ja käyttäjät,
  • Tapahtumaosallistujat,
  • Markkinointikontaktit ja Vierailijat

jäljempänä kohdassa 1 määritellyllä tavalla.

 

  1. Määritelmät
  • "Asiakas" tarkoittaa Zapflown asiakasta.
  • "Asiakastiedot" tarkoittavat henkilötietoja, raportteja, osoitteita ja muita sähköisessä muodossa olevia tiedostoja, kansioita tai asiakirjoja, joita Palvelun käyttäjä tallentaa Palveluun.
  • "Tapahtumaosallistuja" tarkoittaa henkilöä, joka osallistuu Zapflown järjestämään tapahtumaan tai tapahtumaan, jota Zapflow sponsoroi.
  • "Markkinointikontakti" – tarkoittaa henkilöä, jonka tietoja Zapflow käsittelee potentiaalisena asiakkaana, tai henkilöä, joka on antanut suostumuksensa vastaanottaa Zapflowlta markkinointiviestintää.
  • "Henkilötiedot" tarkoittavat kaikkia tunnistettuun tai tunnistettavissa olevaan luonnolliseen henkilöön liittyviä tietoja.
  • "Julkinen alue" tarkoittaa Sivuston aluetta, jolle sekä Käyttäjät että Vierailijat pääsevät ilman kirjautumista.
  • "Rajoitettu alue" tarkoittaa Sivuston aluetta, jolle vain Käyttäjät pääsevät ja johon pääsy edellyttää erillistä kirjautumista.
  • "Käyttäjä" tarkoittaa Asiakkaan työntekijää tai edustajaa, joka tässä ominaisuudessa ensisijaisesti käyttää Sivuston rajoitettuja alueita päästäkseen Palveluun.
  • "Vierailija" tarkoittaa muuta henkilöä kuin Käyttäjää, joka käyttää vierailee verkkosivuillamme, mutta jolla ei ole pääsyä Sivuston tai Palvelun rajoitetuille alueille.

 

  1. Kuka kerää tietojasi?

2.1 Henkilötiedot

Tämä käytäntö koskee henkilötietoja, joita Zapflow kerää ja/tai kontrolloi rekisterinpitäjänä Euroopan unionin yleisen tietosuoja-asetuksen (asetus (EU) 2016/679, jäljempänä "GDPR") mukaisesti kohdassa 3 määriteltyihin tarkoituksiin.

 

Rekisterinpitäjän yhteystiedot:

Nimi: Zapflow Oy
Y-tunnus: 2689962-4
Osoite: Valkjärventie 7b, Espoo FI-02130
Sähköposti: legal@zapflow.com

 

2.2 Asiakastiedot

Kun tarjoamme Palveluita Asiakkaille, käsittelemme joskus henkilötietoja GDPR:n mukaisena tietojenkäsittelijänä. Zapflow ei omista tai hallitse asiakkaan tai käyttäjän Palvelun kautta tallentamien tai käsittelemien Asiakastietojen käyttöä eikä Zapflowlla ole suoraa pääsyä tällaisiin Asiakastietoihin muutoin kuin Asiakkaan valtuuttamana ja Asiakkaan ohjeiden mukaisesti, jos se on tarpeen Palvelujen tarjoamiseksi Asiakkaalle ja sen Käyttäjille. Vain Asiakkaalla tai Käyttäjillä on oikeus päästä käsiksi, hakea ja ohjata näiden Asiakastietojen käyttöä. Zapflow on pitkälti epätietoinen siitä, mitä Asiakastietoja Asiakas tai Käyttäjä tallentaa tai asettaa Palvelun saataville.

Zapflow toimii henkilötietoja sisältävien Asiakastietojen osalta vain henkilötietojen käsittelijänä. Tähän sovelletaan GDPR:n vaatimuksia. Emme siirrä tai muutoin luovuta Palveluista tallennettuja henkilötietoja sisältäviä Asiakastietoja kolmansien osapuolten käyttöön, lukuun ottamatta niitä kolmansien osapuolien alihankkijoita, jotka käsittelevät näitä tietoja puolestamme liittyen Asiakkaille tarjoamiimme Palveluihin. Tällaisia ​​toimia suorittaa tai valtuuttaa vain asianomainen Asiakas tai Käyttäjä.

Asiakas tai Käyttäjä on GDPR:n mukainen rekisterinpitäjä kaikille henkilötietoja sisältäville Asiakastiedoille, mikä tarkoittaa, että Asiakas tai Käyttäjä hallitsee tällaisten henkilötietojen keräämistä ja käyttöä sekä tällaisten henkilötietojen käsittelyn tarkoitusten ja keinojen määrittelyä.

Emme ole vastuussa Asiakastietoihin sisältyvien henkilötietojen sisällöstä tai muista sen palvelimille (tai sen alihankkijoiden palvelimille) Asiakkaan tai Käyttäjän harkinnan mukaan tallennetuista tiedoista, emmekä ole vastuussa tavasta, jolla Asiakas tai Käyttäjä kerää, käsittelee luovuttamista, jakaa tai muuten käsittelee tällaisia ​​tietoja.

Käytämme alihankkijoita tietojen käsittelyyn. Tietoja voidaan siirtää EU:n/ETA:n ulkopuolelle sovellettavan lainsäädännön puitteissa.

 

  1. Mitä tietoja keräämme?

Keräämme erilaisia ​​tietoja Palvelusta tai sen kautta. Henkilötietojemme käsittelyn oikeusperustana on ensisijaisesti se, että käsittely on välttämätöntä Palvelun tarjoamiseksi Palveluehtojemme mukaisesti ja että käsittely tapahtuu oikeutettujen etujemme mukaisesti.

 

3.1 Asiakkaat ja käyttäjät

Saatamme kerätä seuraavia henkilötietoja Asiakkaistamme ja Käyttäjistämme:

 

Käyttäjän antamat tiedot:

  • Henkilötiedot: etu- ja sukunimi,
  • Yhteystiedot: käyttäjätilin sähköpostiosoite, käyttäjätilin etu- ja sukunimi,
  • Muut erityistiedot: käyttäjätilikuvan URL-osoite, LinkedInin julkisen profiilin URL-osoite, LinkedIn-käyttäjätunnus, LinkedIn-profiili, Käyttäjän titteli, asiakasyrityksen nimi

Käyttäjältä automaattisesti kerätyt tiedot:

  • IP-osoite tai muu laiteosoite tai tunnus, verkkoselain ja laitetyyppi, sijainti, kaupunki, maa, alue, maanosa, alusta ja lähete
  • ”ensimmäistä kertaa nähty” ja ”viimeksi nähty” päivämäärä, mikä tarkoittaa aikaa, jolloin Käyttäjä on ensimmäisen kerran käynyt Palvelussa ja/tai kirjautunut sisään ja aikaa, jolloin Käyttäjä viimeksi vieraili Palvelussa ja/tai kirjautui sisään

3.2 Tapahtumaosallistujat

Voimme kerätä seuraavia henkilötietoja tapahtumien osallistujilta:

  • Liikennetiedot: lähete, UTM-lähde, keskiarvo, termi, sisältö ja kampanja.

    Voimme kerätä seuraavia henkilötietoja tapahtumien osallistujilta käyttäen Microsoft Teams -palvelua:
  • Perustiedot: nimi, sähköpostiosoite, kaupunki ja maa (IP:stä),
  • Rekisteröintitiedot: rekisteröintipäivä, yrityksen nimi, titteli, etu- ja sukunimi, puhelinnumero,
  • Osallistumistiedot: oletko osallistunut tapahtumaamme vai et, osallistumisprosenttisi ja -kesto, lähettämiesi viestien ja kysymysten määrä, vastattujen kyselyjen ja kysymysten äänestystulokset.

Lisätietoja siitä, miten Microsoft Teams kerää ja käsittelee henkilötietojasi, löydät täältä: https://www.microsoft.com/en-us/servicesagreement/default.aspx.

 

3.3 Markkinointikontaktit

Saatamme kerätä seuraavia henkilötietoja markkinointikontakteiltamme:

  • Henkilötiedot: etu- ja sukunimi, sähköpostiosoite, yrityksen nimi, titteli, puhelinnumero ja LinkedIn-profiilin URL-osoite

 

3.4 Vierailijat

Saatamme kerätä seuraavia henkilötietoja kävijöistämme HubSpot, Inc-työkalun avulla: https://knowledge.hubspot.com/reports/what-cookies-does-hubspot-set-in-a-visitor-s-browser

 

3.5 Kolmannen osapuolen tiedot

Saatamme saada päivitettyjä tietoja kolmansien osapuolien palveluntarjoajilta, niihin liitännäisiltä yrityksiltä sekä liikekumppaneiltamme. Vieraile tällä sivulla säännöllisesti pysyäksesi tietoisena muutoksista.

 

  1. Miten keräämme tietosi?

Toimitat meille suoraan suurimman osan keräämistämme tiedoista. Keräämme ja käsittelemme tietoja, kun:

  • käytät Palvelua Käyttäjänä tai Vierailijana,
  • rekisteröidyt verkossa saadaksesi tilin Palveluumme,
  • otat yhteyttä asiakaspalveluumme,
  • vastaat asiakaskyselyyn tai annat palautetta esim. sähköpostitse,
  • pyydät Palvelumme esittelyä,
  • tilaat päivityksiämme tai uutiskirjeemme.

 

Saatamme myös saada tietojasi epäsuorasti seuraavista lähteistä:

  • Asiakkaan tai Käyttäjän lataamat asiakastiedot (asiakirjat, tiedostot tai liitteet),
  • integroidut palvelut, kuten Google tai LinkedIn, kun tällaiselle palvelulle annetaan valtuutus henkilötietojen tai muiden tietojen toimittamiseen meille,
  • muut lähteet, kuten kumppanimme, mainostajamme ja luottoluokituslaitoksemme.

 

  1. Miten käytämme tietojasi?

Keräämme tietojasi, jotta voimme:

  • käyttää, ylläpitää, parantaa ja tarjota kaikkia Palvelumme ominaisuuksia,
  • tarjota pyytämäsi palvelut ja tiedot,
  • vastata kommentteihin ja kysymyksiin sekä tarjota tukea Palvelun käyttäjille,
  • ymmärtää ja analysoida kävijöiden ja käyttäjien käyttötrendejä ja mieltymyksiä, parantaa Palvelua ja kehittää uusia tuotteita, palveluita, ominaisuuksia ja toimintoja,
  • ottaa yhteyttä Vierailijaan tai Käyttäjään hallinnollisissa tarkoituksissa, kuten Asiakastietoihin tai Palveluun lähetettyihin tietoihin liittyvien immateriaalioikeuksien, yksityisyyden tai kunnianloukkausten käsittelemiseksi, sekä asiakaspalvelutarkoituksissa
  • ottaa yhteyttä Vierailijaan tai Käyttäjään saadaksemme päivityksiä kampanjoista ja tapahtumista, jotka liittyvät meidän ja kolmansien osapuolten tarjoamiin tuotteisiin ja palveluihin.

Käsitellessämme tilaustasi, voimme varmistaa luottotietosi ja myös käyttää niistä saatuja tietoja vilpillisten ostosten estämiseksi.

 

  1. Miten tallennamme tietosi?

Tallennamme tietosi turvallisesti Amazon Web Services (AWS) Elastic Compute Cloud (EC2) -sovellus- ja tietokantapalvelimille, jotka sijaitsevat useissa AWS-palvelinkeskuksissa Dublinissa, Irlannissa. Asiakaslaitteen ja palvelintemme välillä siirrettävät tiedot on suojattu HTTP Strict Transport (HSTS) -tekniikalla HTTPS:n tarjoaman Transport Layer Securityn (TLS) avulla. Lepotilassa olevat tiedot on salattu 256-bittisellä Advanced Encryption Standardilla (AES-256). Varmuuskopiot tiedoistamme otetaan päivittäin, salataan ja tallennetaan AWS Secure Scalable Storage (S3) -palvelimiin, jotka sijaitsevat Dublinissa, Irlannissa.

Säilytämme tietojasi 30 päivää sopimuksen irtisanomisen jälkeen. Poistamme tietosi, kun tämä aika on kulunut. Tämä tapahtuu poistamalla pysyvästi S3-tiedostot sekä tietokantamerkinnät.

 

  1. Mitkä ovat tietosuojaoikeutesi?

Haluamme varmistaa, että olet täysin tietoinen kaikista tietosuojaoikeuksistasi. Sinulla on oikeus seuraaviin:

  • Oikeus saada pääsy tietoihin – Sinulla on oikeus pyytää meiltä kopiot henkilötiedoistasi. Saatamme veloittaa sinulta pienen maksun tästä palvelusta.
  • Oikeus tietojen oikaisemiseen – Sinulla on oikeus pyytää, että korjaamme kaikki tiedot, joiden uskot olevan virheellisiä. Sinulla on myös oikeus pyytää meitä täydentämään tiedot, joiden uskot olevan puutteellisia.
  • Oikeus tietojen poistamiseen – Sinulla on, tietyin edellytyksin, oikeus pyytää, että poistamme henkilötietosi.
  • Oikeus tietojen käsittelyn rajoittamiseen – Sinulla on, tietyin edellytyksin, oikeus pyytää meitä rajoittamaan henkilötietojesi käsittelyä.
  • Oikeus vastustaa tietojen käsittelyä – Sinulla on, tietyin edellytyksin, oikeus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä.
  • Oikeus tietojen siirrettävyyteen – Sinulla on, tietyin edellytyksin, oikeus pyytää, että siirrämme keräämämme tiedot toiselle organisaatiolle tai suoraan sinulle.

 

Sinulla on myös oikeus saada meiltä vahvistus siitä, käsitelläänkö henkilötietojasi vai ei, tai onko niitä jo käsitelty.

Jos haluat käyttää jotakin näistä oikeuksista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteesta legal@zapflow.com. Meillä on yksi (1) kuukausi vastata esittämääsi pyyntöön.

 

  1. Henkilötietojen säilytysaika

Säilytämme vain henkilötietoja, jotka on kerätty

  1. Käyttäjiltä, niin kauan kuin käyttäjätili on aktiivinen, tai
  2. muussa tapauksessa rajoitetun ajan, niin kauan kuin tarvitsemme henkilötietoja siihen tarkoitukseen, jota varten olemme ne alun perin keränneet, ellei laki toisin edellytä.

Säilytämme laskutustietoja Suomen lainsäädännön mukaisesti seitsemän (7) vuotta siitä, kun ne on toimitettu Zapflowlle.

 

  1. Markkinointi

Työskentelemme useiden kolmansien osapuolten kanssa yrittääksemme ymmärtää tuotteistamme tai palveluistamme todennäköisimmin kiinnostuneiden henkilöiden profiileja, jotta voimme lähettää heille sähköpostiviestejä tai näyttää heille mainoksiamme muiden yritysten verkkosivustoilla ja mobiilisovelluksissa. Näihin kolmansiin osapuoliin kuuluvat erilaiset markkinointiverkostot.

Keräämme yhteistyössä näiden kolmansien osapuolten kanssa tietoja asiakkaistamme, potentiaalisista asiakkaistamme ja muista henkilöistä ajan mittaan ja eri alustoilla heidän näitä alustoja käyttäessään. Meille voi myös lähettää tietoja suoraan Sivustoillamme tai kolmansien osapuolten ylläpitämillä alustoilla tai olemalla vuorovaikutuksessa kanssamme joko mainoksiemme välityksellä tai sähköpostitse. Saatamme käyttää tähän tarkoitukseen yleisesti käytettyjä erikoistyökaluja, kuten evästeitä, pikseleitä, tunnisteita, flash-evästeitä ja vastaavia tekniikoita. Meillä voi lisäksi olla pääsy liikekumppaneidemme keräämiin tietokantoihin.

 

Meidän tai kolmannen osapuolen keräämien tietojen avulla voimme saada selville, mitä ostoksia henkilö on tehnyt, mitä mainoksia tai sisältöä hän näkee, mitä mainoksia tai linkkejä hän napsauttaa, ja muita toimia, joita henkilö suorittaa sivustoillamme tai vastauksena sähköposteihimme, vieraillessaan kolmansien osapuolten alustoilla tai käyttäessään niitä.

Me tai kolmannet osapuolet, joiden kanssa työskentelemme, käytämme kerättyjä tietoja edellä kuvatulla tavalla ymmärtääksemme Asiakkaidemme ja Sivuston Vierailijoiden toimintaa ja käyttäytymistä. Me tai nämä kolmannet osapuolet teemme tämän monista syistä, mukaan lukien:

  • tunnistaaksemme uudet tai aiemmat vierailijat sivustoillamme;
  • esittääksemme henkilökohtaisempaa sisältöä;
  • tarjotaksemme hyödyllisempiä ja osuvampia mainoksia – jos esimerkiksi tiedämme, mitä mainoksia sinulle näytetään, voimme yrittää olla näyttämättä samoja mainoksia toistuvasti;
  • tunnistaaksemme vierailijat eri laitteissa, myyntikanavissa, kolmansien osapuolten verkkosivustoilla ja sivustoilla tai
  • näyttääksemme tai lähettääksemme räätälöityjä tai kohdistettuja mainoksia ja muuta mukautettua sisältöä, joka keskittyy enemmän henkilön havaittuun kiinnostukseen tarjoamiamme tuotteita tai palveluita kohtaan.

 

Kiinnostukseen perustuvia mainoksiamme voidaan näyttää sinulle sähköpostitse tai kolmannen osapuolen alustoilla. Saatamme näyttää näitä mainoksia tuotteistamme tai palveluistamme tai lähettää kaupallisia viestejä suoraan itse tai näiden kolmansien osapuolten kautta.

Sinulla on oikeus milloin tahansa estää meitä ottamasta sinuun yhteyttä markkinointitarkoituksin tai luovuttamasta tietojasi näille kolmansille osapuolille.

 

Kolmannet osapuolet, joiden kanssa teemme yhteistyötä ottaaksemme sinuun yhteyttä edellä mainittuja tarkoituksia varten, ovat:

  • HubSpot, Inc.
  • Intercom R&D Unlimited Company
  • Microsoft Teams
  • LinkedIn Corporation

 

  1. Analytiikka

Seuraavia verkkoanalytiikkapalveluita käytetään parantamaan verkkosivustomme käyttökokemusta:

 

10.1 Google Analytics

Käytämme Google Inc:n ("Google") Google Analytics -palvelua tämän verkkosivuston markkinointianalytiikkaan. Google Analytics käyttää tekstistä ja numeroista koostuvia koodeja, jotka tallennetaan tietokoneellesi ja jotka mahdollistavat verkkosivustojen käytön analysoinnin ("evästeet"). Evästeiden tuottamat tiedot verkkosivustojen käytöstä (mukaan lukien IP-osoitteesi) siirretään ja tallennetaan Google-palvelimelle. Google käyttää näitä tietoja arvioidakseen verkkosivuston käyttöäsi, laatiakseen raportteja verkkosivuston toiminnasta verkkosivuston ylläpitäjille ja tarjotakseen muita verkkosivustojen ja Internetin käyttöön liittyviä palveluita. Google voi siirtää nämä tiedot kolmansille osapuolille, jos se on lain mukaan velvoitettu tekemään niin tai jos kolmannet osapuolet käsittelevät näitä tietoja Googlen puolesta. Google ei missään tapauksessa yhdistä IP-osoitettasi muihin Googlen antamiin tietoihin.

Saat lisätietoja siitä, kuinka Google kerää ja käsittelee tietojasi sekä kuinka kieltäytyä ja estää tietojen kerääminen, vierailemalla osoitteessa www.google.com/policies/privacy/partners/.

 

10.2 Intercom

Käytämme Intercom, Inc:n ("Intercom") tarjoamaa kolmannen osapuolen analytiikkapalvelua auttaaksemme ymmärtämään palveluidemme käyttöä ja kommunikoimaan kanssasi lähettämällä sinulle palveluun liittyviä ilmoituksia Posts-käyttöliittymässä. Posts käyttää Intercomia tietojen keräämiseen analytiikkatarkoituksissa. Intercom analysoi verkkosivustomme ja/tai palvelumme käyttöäsi ja suhdettamme sinuun, jotta voimme parantaa palveluitamme.

Lisätietoja Intercomin tietosuojakäytännöistä on osoitteessa https://www.intercom.com/terms-and-policies#privacy.

Intercomin palveluita säätelevät Intercomin käyttöehdot, jotka löytyvät osoitteesta http://docs.intercom.io/terms.

 

10.3 HubSpot

Käytämme HubSpotia analysoidaksemme ja ymmärtääksemme sivuston liikennettä ja käyttäjäkokemuksia. Tällä sivustolla näkyvää sisältöä hallinnoi HubSpot, ja se voi käyttää evästeitä. HubSpot käyttää pysyviä evästeitä tunnistaakseen palaavat vierailijat. HubSpot ei kerää henkilökohtaisia ​​tunnistetietoja, eikä henkilökohtaisia ​​tunnistetietojasi linkitetä heille.

Lue HubSpotin tietosuojakäytäntö täältä: https://www.hubspot.com/privacy-policy/.

 

10.4 Microsoft Teams

Käytämme Microsoft Teams -palvelua auttaaksemme meitä analysoida ja ymmärtämään osallistumistasi tapahtumiimme, jotka järjestetään Microsoft Teams -alustalla. Microsoft Teams käyttää sinulta kerättyjä henkilötietoja osallistumisesi arvioimiseen ja analysoimiseen sekä raporttien laatimiseen tapahtuman toiminnasta. Lisätietoja Microsoftin tietosuojakäytännöistä löydät osoitteesta https://privacy.microsoft.com/en-us/privacystatement.

 

  1. Evästeet

Evästeet ovat tietokoneellesi asetettuja tekstitiedostoja, jotka keräävät tavallisia Internet-lokitietoja ja vierailijoiden käyttäytymistietoja. Kun vierailet verkkosivuillamme, voimme kerätä sinulta tietoja automaattisesti evästeiden tai vastaavan tekniikan avulla. Näitä tietoja ei linkitetä muihin sinusta keräämiimme tietoihin, ellet ole antanut suostumustasi siihen.

 

Käytämme automaattisesti kerättyjä tietoja ja muita Palvelusta kerättyjä tietoja evästeiden ja vastaavien tekniikoiden avulla

  • tehdäksemme Palvelustamme henkilökohtaisemman, kuten Käyttäjän tai Vierailijan tietojen muistamiseksi, jotta Käyttäjän tai Vierailijan ei tarvitse syöttää niitä uudelleen käynnin tai myöhempien vierailujen aikana;
  • tarjotaksemme räätälöityjä mainoksia, sisältöä ja tietoa;
  • tarkkaillaksemme ja analysoidaksemme Palvelun ja kolmannen osapuolen markkinointitoimien tehokkuutta;
  • seurataksemme koko sivuston käyttötietoja, kuten vierailijoiden kokonaismäärää ja katseltuja sivuja; ja
  • seurataksemme merkintöjäsi, lähetyksiäsi ja tilaasi kaikissa palvelun kampanjoissa tai muissa toimissa.

 

Lisätietoja evästeistä saat lukemalla evästekäytäntömme.

 

  1. Muut osiot

12.1 Muiden verkkosivustojen tietosuojakäytännöt

Sivustomme sisältää linkkejä muille verkkosivustoille. Jos napsautat kolmannen osapuolen linkkiä, sinut ohjataan kyseisen kolmannen osapuolen verkkosivustolle. Suosittelemme, että tutustut jokaisen vierailemasi sivuston tietosuojakäytäntöön. Emme voi valvoa kolmansien osapuolien sivustojen tai palveluiden sisältöä, tietosuojakäytäntöjä tai käytäntöjä, emmekä myöskään ota niistä vastuuta.

 

12.2 Alle 18-vuotiaat käyttäjät

Zapflow ei tietoisesti kerää tai pyydä henkilötietoja keneltäkään alle 18-vuotiaalta tai tietoisesti salli tällaisten henkilöiden käyttää Palveluamme. Jos olet alle 18-vuotias, älä lähetä meille tietoja itsestäsi.

 

12.3 Muutokset tietosuojakäytäntöömme

Saatamme päivittää tietosuojakäytäntöämme ajoittain. Vierailethan tällä sivulla säännöllisesti pysyäksesi tietoisena muutoksista. Mikäli muutamme tietosuojakäytäntöämme, ilmoitamme viimeisimmän päivityksen päivämäärän sivuston yläreunassa. Palvelun käytön jatkaminen päivitetyn tietosuojakäytännön tultua voimaan osoittaa, että olet lukenut, ymmärtänyt ja hyväksynyt tietosuojakäytäntömme uuden version.

 

12.4 Omistajan muutos

Sinua koskevia tietoja, mukaan lukien henkilötietosi, voidaan luovuttaa ja muutoin siirtää ostajalle tai seuraajalle osana mitä tahansa sulautumista, yrityskauppaa, velkarahoitusta, omaisuuden myyntiä tai vastaavaa liiketoimea, sekä maksukyvyttömyyden sattuessa, taikka yrityksen joutuessa konkurssiin tai selvitystilaan. Tiedot siirretään yhdelle tai useammalle kolmannelle osapuolelle osana liiketoimintaamme ja vain, jos Tietojesi vastaanottaja sitoutuu noudattamaan tietosuojakäytäntöä, jonka ehdot ovat olennaisesti tämän tietosuojakäytännön mukaiset.

Asiakastiedot voidaan siirtää fyysisesti tai sähköisesti ostajalle tai seuraajalle tai luovutuksensaajalle osana mitä tahansa sulautumista, yrityskauppaa, velkarahoitusta, omaisuuden myyntiä tai vastaavaa liiketoimea, sekä maksukyvyttömyyden sattuessa, taikka yrityksen joutuessa konkurssiin tai selvitystilaan. Tiedot siirretään yhdelle tai useammalle kolmannelle osapuolelle osana liiketoimintaamme ainoastaan ​​Palvelun toiminnan jatkamiseksi ja vain, jos Asiakastietojen vastaanottaja sitoutuu tietosuojakäytäntöön, jonka ehdot ovat olennaisesti yhdenmukaiset tämän kanssa.

 

12.5 Turvallisuus

Noudatamme yleisesti hyväksyttyjä alan käytäntöjä suojellaksemme meille toimitettuja tietoja sekä niiden lähetyksen aikana että vastaanotettuamme ne. Ylläpidämme asianmukaisia ​​hallinnollisia, teknisiä ja fyysisiä suojakeinoja henkilötietojen suojaamiseksi vahingossa tapahtuvalta tai laittomalta tuhoutumiselta, vahingossa tapahtuvalta katoamiselta, luvattomalta muuttamiselta, luvattomalta luovuttamiselta tai pääsyltä, väärinkäytöltä ja hallussamme olevien henkilötietojen laittomalta käsittelyltä. Näitä keinoja ovat esimerkiksi palomuurit, salasanasuojaus ja muut pääsyn ja todennuksen hallintalaitteet. Käytämme SSL-tekniikkaa tietojen salaamiseen julkisen Internetin kautta tapahtuvan lähetyksen aikana, ja voimme myös käyttää sovellustason suojausominaisuuksia henkilötietojen entistä korkeatasoisempaan anonymisointiin.

Mikään Internetin kautta tapahtuva tiedonsiirto tai sähköinen tallennustapa ei kuitenkaan ole täysin turvallinen. Emme voi taata meille lähettämiesi tai Palveluun tallentamiesi tietojen turvallisuutta, eli tallennat ja lähetät tietosi omalla vastuullasi. Emme myöskään voi taata, että tällaisia ​​tietoja ei voida käyttää, paljastaa, muuttaa tai tuhota fyysisiä, teknisiä tai hallinnollisia suojakeinojamme rikkomalla. Jos uskot, että henkilötietosi ovat vaarantuneet, ota meihin yhteyttä osoitteessa legal@zapflow.com.

 

12.6 Ota yhteyttä meihin

Jos sinulla on kysyttävää tietosuojakäytännöstämme, hallussamme olevista tiedoista tai jos haluat käyttää jotakin tietosuojaoikeudesta, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa legal@zapflow.com.

 

12.7 Ota yhteyttä viranomaiseen

Jos haluat tehdä valituksen tai jos sinusta tuntuu, että emme ole käsitelleet huolenaiheitasi tyydyttävällä tavalla, voit ottaa yhteyttä Tietosuojavaltuutetun toimistoon tai EU:n tietosuojaviranomaiseen.